Monday, January 24, 2011

Am i a coward.........

hahaha coward, yeah aku memang rase diri aku ni seorang yg coward, even my family cakap aku ni pengecut sbb takut nak lawan budak budak jahat dulu mase sekolah dulu, tp skang lain hahhaha, now i can punch a guy.....hahah i think, tp kalau dari pandangan kawan aku lak hahaha, aku ni pengecut nak cakap sesuatu kat budak perempuan yg aku minat,  bukan aku x nak cakap tp kitakan baru sbb skang baru form 4, umur baru je 16 ade hati nak cinta cinta lak......mak bapak masih kasi makan lagi, so kpd kawan aku yg ckp aku pengecut tu....hahah lupekan jelah, kitakan tengah belajar lagi ni, so aku just boleh tengok dia dari jauh and dari facebook je la hahaha..............

5 comments:

  1. elok r tu. xyah gataiii nak becintaaaa

    ReplyDelete
  2. hahahaha, tenkiu my makcik......or maksu????

    ReplyDelete
  3. ayat kat atas tu cibe betulkan.. i dont need you tears ke your tears

    ReplyDelete
  4. salah la, ala orang baru ade blog mesti ada salah tapinye.......haha

    ReplyDelete